POUŽÍVÁME COOKIES

K provozování webu viva-credit.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu,

k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem,

jakým s cookies nakládáme.

Nejčastější otázky
ohledně krátkodobé půjčky


Kolik si můžu půjčit?

Když žádáte o první půjčku, můžete získat až 6000 Kč. Doporučujeme půjčit si pouze tolik, kolik potřebujete, nikoliv více.

Jak rychle budu mít peníze k dispozici?

Naše půjčka je schválená okamžitě, jakmile vyplníte všechny potřebné údaje. Peníze převádíme na Váš účet běžně do 30 minut.

VIVA Credit má přímé napojení na největší české banky: Českou spořitelnu, Komerční banku a ČSOB.

Peníze budete mít na účtě během několik minut v případě, že máte účet u jedné z výše uvedených bank. Pokud máte jinou banku, peníze budete mít na účtu připsány v průběhu následujícího pracovního dne.

Jak a kdy dostanu peníze?

Peníze jsou převedeny okamžitě na Váš bankovní účet a Vy si je pak můžete vybrat buď z bankomatu nebo platit klasicky platební kartou nebo bankovním převodem.

Jaké jsou další poplatky?

Žádné!

  • 0 Kč poplatek za analýzu.
  • 0 Kč poplatek za předčasné splacení.
  • 0 Kč administrativní poplatek.

Musím přijít podepsat smlouvu na pobočku VIVA Creditu?

Ne, není to potřeba. Peníze Vám půjčíme přes internet. Veškeré údaje pro získání půjčky vyplníte z pohodlí domova prostřednictvím internetu.

Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?

Podmínky pro získání půjčky:

  • Věk alespoň 18 let
  • Trvalý příjem
  • Vlastní bankovní účet a platební karta

Pro získání úvěru u naší společnosti je nutné doložit?

  • Občanský průkaz
  • Platný mobilní telefon a email
  • Bankovní účet v České republice
  • Platnou platební kartu VISA nebo Marstecard
  • Bankovní výpis s přijmem poslední 1-3 měsíce, kam Vám chodí pravidelný příjem
  • Ve výjimečných případech mohou být další dokumenty vyžádány dodatečně

Moje platební karta byla zamítnuta, co mám dělat?

Existuje více důvodů, proč mohla být Vaše karta zamítnuta. Nejčastější důvody uvádíme níže:

  • Na příslušném účtu nemáte disponibilní 1 Kč
  • Platební karta již není platná (časová expirace)
  • Platební karta nedovoluje internetové transakce
Doporučujeme zavolat do Vaší banky a zjistit důvody zamítnutí transakce.

Můžu si prodloužit splatnost?

Ano, můžete si zažádat o prodloužení splatnosti. Pro tento případ volejte na 284 093 574 nebo pište na dotazy@viva-credit.cz.

Můžu předčasně splatit?

Doporučujeme Vám splatit Vaši půjčku co nejdříve. Neplatíte žádné sankce či další poplatky.

Jak můžu zaplatit?
Nabízíme několik možností, jak předčasně splatit:

  • Hotovostním vkadem na bankovní účet
  • Bankovním převodem
  • Platební kartou

Vzal/a jsem si půjčku na 20 dní a chci ji předčasně splatit o 10 dní dříve. Jak zjistím, kolik mám zaplatit?

Je to velice jednoduché. Běžte na svůj klientský profil na viva-credit.cz a podívejte se do sekce platební detaily, kde naleznete aktuální zůstatek, který máte zaplatit. Také nám můžete zavolat na telefon 284 093 574 nebo napsat na email dotazy@viva-credit.cz.

Co se stane, když nezaplatím včas?

Pokud jste v prodlení a nebo víte, že nedokážete zaplatit zápůjčku včas, prosíme, kontaktujte náš specializovaný tým. Společně se domluvíte na řešení Vaší situace.
V případě, že nesplatíte půjčku včas, plynou z toho pro Vás následující skutečnosti:

  • Za každý další den po termínu splatnosti zaplatíte 0.00%navíc
  • Poplatek za SMS upomínku Vás bude stát 70 Kč
  • Poplatek za upomínku e-mailem Vás bude stát 70 Kč
  • Poplatek za telefonickou upomínku Vás bude stát 250 Kč
  • Smlouva může být zesplatněna a předána k právnímu vymáhání

Můžu dostat další půjčku, když už jednu u VIVA Creditu?

Můžete si zažádat o další půjčku pouze v případě, že Vaše předchozí půjčka je zcela splacena.

Jaké mám záruky, že mi budou peníze vyplaceny?

V případě, že jste nám poskytli informace, které jsou pravdivé, peníze Vám budou v případě schválení vyplaceny. Je velice důležité, abyste v žádosti o půjčku poskytli vždy pravdivé informace. V případě, že bychom potřebovali další doplnění, budete kontaktováni.

Moje půjčka nebyla schválená, ačkoliv mám vysokou mzdu. Jak je to možné?

Mzda není jediným kritériem pro schválení půjčky.

Pokud mi půjčka nebyla schválena, mám šanci ji v budoucnu dostat?

Ano. Jsme si vědomi toho, že se Vaše situace v průběhu času může měnit. Vše, co je potřeba udělat, je počkat 30 dní a znovu si o půjčku požádat.

Jak jsou chráněny moje osobní údaje?

Důležitost ochrany osobních údajů je pro VIVA Credit velkou prioritou. Ujišťujeme Vás, že Vaše údaje jsou v naprostém bezpečí. Budou použity pouze k posouzení žádosti o půjčku, jejímu poskytnutí a splacení. Další podrobnosti jsou uvedeny v části "Pravidla a podmínky".

Jaké výhody nabízí VIVA Credit oproti jiným společnostem?

  • Rychlost – žádáte přes internet. Žádost je posouzena online a peníze odesíláme téměř okamžitě.
  • Jednoduchost – jednoduše si zažádejte odkudkoliv. Vše, co k tomu potřebujete, je počítač s připojením k internetu.
  • Bezstarostnost – pokud máte v den splatnosti na účtu dostatečný zůstatek, postaráme se o splacení za Vás. Nemusíte myslet na to, že máte zadat platební příkaz.

Jaká je nejkratší doba, na kterou si můžu půjčit od VIVA Credit?

Nejkratší doba, na kterou si peníze můžete půjčit, je 7 dní. Například v případě, že si půjčíte 500 Kč na týden, Vás to bude stát 35 Kč.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Zašlete nám písemnou reklamaci na dotazy@viva-credit.cz. Na Vaši reklamaci odpovíme co nejdřív. V žádosti uveďte:
        
  • Jméno a příjmení
  •     
  • E-mail
  •     
  • Telefon
  •     
  • Rodné číslo
  •     
  • Číslo půjčky (pokud se reklamace týká konkrétní půjčky)
  •     
  • Popis problému

Zavolejte nám:
284 093 574